Feb 24, 2022 22:26:48 GMT |
Post by festoverchecour on Feb 24, 2022 22:26:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ True Fear: Forsaken Souls 1 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ True Fear: Forsaken Souls 1 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes meer punten ▞▞▞
▞▞▞ True Fear: Forsaken Souls 1 2022 version ▞▞▞
Ik heb nu twee keer geprobeerd dit spel te installeren en beide keren wilde het niet eens laden voordat het werd uitgeschakeld. Zal geen derde keer de moeite nemen. Ik weet niet zeker wat het probleem is ... verdient niet eens één ster! Erg teleurgesteld! UPDATE: Mijn oorspronkelijke recensie staat nog steeds. Ik heb geprobeerd wat je zei over het opnieuw opstarten van het apparaat en het werkte nog steeds niet. En het is niet omdat het bestand voor de game te groot is, want ik heb games met grotere bestanden gedownload en ze werkten prima.
Puzzels zijn echt dom en vervelend "oh ik kan de koelkast niet openen zonder ducktape te verwijderen!" "Oh, ik moet een zakdoek vinden om een fles af te vegen voordat ik hem met een hamer kapot sla, want ik kan hem niet gewoon schudden om de inhoud eruit te krijgen!" 🙄🙄🙄🙄
geweeeeeldig spel!!! je blijft bezig met spelen tot het klaar is...oeps....
Veruit HET BESTE mysterie/puzzel/verborgen object spel op de markt. Dit spel heeft mijn verwachtingen ver overtroffen! Veel plotwendingen, puzzels die niet onmogelijk zijn, maar moeilijk genoeg om je echt aan het denken te zetten. De graphics zijn geweldig en de verhaallijn is boeiend! Ik was blij om voor het volledige verhaal te betalen, en het was de prijs zeker waard met alle puzzels en nieuwe kamers! Nu op naar nummer 2! Ik hoop alleen dat ze met een derde uitkomen tegen de tijd dat ik het af heb!
Elke keer als ik een van deze spellen vind, moet je de volledige game kopen, het is stom
Rush Royale: Tower Defense TD Strateji Oyunları zjb
Echt goed spel. Het is je geld absoluut waard. Ik vind deel 2 nog leuker. Als je van ingewikkelde puzzelspellen houdt, is dit een goede. Houd er rekening mee dat het een horror/enge game is, dus als je snel bang bent, moet je overdag spelen.
Dit is geweldig, ik los alle puzzels op en in expert veel meer slangen, het is eng maar geen geest in dit spel
De beste horrorcategorie die ik ooit op mobiel heb gespeeld ❤️❤️❤️.... Allereerst heel erg bedankt aan de ontwikkelaars voor het maken van deze game, de grafische weergave, de verhaallijnen, plot alles is te goed hou van deze game en ik zal het aanbevelen iedereen die op zoek is naar een goede mobiele horrorgame, en één verzoek aan de ontwikkelaars om deel 3 van de game te maken
erg leuk👍
Te kort voor betaald geld. Teleurgesteld toen het maar een paar uur duurde. De inhoud was geweldig, maar ik zal de ontwikkelaars nooit meer betalen. Afzetten.
Ik heb dit spel gisteravond gratis gedownload. Ik heb het een korte tijd gespeeld en had nog steeds veel gebieden die ik kon verkennen. Ik ging er vandaag mee beginnen en de enige optie was om de game te kopen voor $ 4,99. Ik heb het nu gedeïnstalleerd.
Erg van streek. De game is geweldig, maar je komt er behoorlijk ver mee en dan bam! Of je betaalt, of je speelt niet meer. Ik begrijp dat je professionals nodig hebt om zo'n geweldig spel te maken en het kost wat, maar het moet in het begin duidelijk zijn dat het slechts een proefversie is en dat je moet betalen om het hele verhaal te spelen. Teleurgesteld.
Ik geef maar 2 sterren omdat het deel in het enge huis waar haar zus ooit woonde, wanneer je naar de kamer gaat met de diepvriezer en het hangslot op de kast / kastdeur, toen ik het hangslot ontgrendelde, begon het spel te acteren vreemd. Geheel zwart scherm behalve het journaal, inventaris, kaart, menuknop en hem-knop. Als ik ergens op klik, gebeurt er niets, behalve wanneer ik de inventaris ophaal en weer neerzet, blijft het op de maar lagen in uit helemaal terug naar beneden, wanneer ik iets uit mijn inventaris trek en het over het scherm sleep toont het object meerdere keren, ik kan het hele scherm vullen door het item erover te slepen en het zal helemaal niet verdwijnen. Los dit alsjeblieft op, anders moet ik van dit spel af. Het is een geweldig spel, maar het begint niet meer totdat het is opgelost.
Puzzels zijn vrij ongeïnspireerd en onhandig. Het is sterk afhankelijk van het overgeven van een groot aantal deuren en dozen die sleutels of andere voor de hand liggende items nodig hebben, maar slechts één pad dat moet worden gevolgd, en je gaat door de stappen en de sleutel wordt gewoon aan je overhandigd. Een beetje kwantiteit boven kwaliteit. MAAR uiteindelijk werd ik in het verhaal gezogen en vond ik het leuk om langzaam het mysterie te ontrafelen. Bewerken: 2 sterren verwijderen na het voltooien van het spel, omdat het verhaal geen einde heeft, geen van de uiteinden is vastgebonden !! Grote teleurstelling.
Geweldig spel. gratis hints zijn ook de beste.
downloadde en voltooide gratis game in één avond en ik ben verslaafd. Ik heb nog nooit voor een spel betaald, maar dat zal ik nu doen. niet te moeilijk en toch behoorlijk uitdagend. goed gedaan, kan niet wachten om te zien wat er gaat komen... edit: klaar in één dag, enigszins onder de indruk van de lengte van het spel!
Mooi spel
ik zit ook vast aan de klok en kan niet meer terug voor de verrekijker ... help🤣. ik gebruik de verrekijker al maar ik kan me de tijd niet herinneren het is een paar uur geleden ik gebruik de verrekijker, maar ik weet niet dat ik die tijd nodig had
super leuk met een griezelig tintje.
Top spel!! Mogen wel veel meer van komen!!
Super vet spel!
Mysterie-horror-thema, verborgen voorwerpen en puzzels, ontwijkingsspel. Geweldige horrorfilm zoals verhaallijn, en mooie audio/cinematics. Eerlijk gezegd erg leuk en verslavend in tegenstelling tot vele anderen die hierop lijken; het nadeel is echter dat ze je 7 dollar kosten om door te gaan na het eerste hoofdstuk. Sorry mensen, jullie krijgen je vuile pootjes niet op mijn lunchgeld.
het is een goed spel. ik hou van het idee van het verhaal en nu ben ik verslaafd. ik ben nu bezig met act 3 en ik moet meer betalen. Ik wil huilen. dat is zo gemeen.
True Fear: Forsaken Souls 1 Adventure ciey
het spel zelf zal je hype in stand houden..graphics zijn fantastisch, daar zul je geen ruzie over maken..de enige "helemaal NEE" ermee is dat het blijft crashen alsof je de balk eronder niet omhoog kunt trekken waar je alle spullen opslaat die je hebt gevonden, waardoor die positieve uitspraken hierboven helemaal onzin zijn. ik was het spel slechts een uur aan het spelen om precies te zijn, toen begon al het crashen op mijn zenuwen te werken. verdrietig.
Ik hou meestal niet van dit soort spellen... Een spel waarbij je je bewegingen niet onder controle hebt. Ik hou niet van games waarbij je de hele tijd op één plek staat, op gebieden en items in de kamer klikt om ze van dichterbij te bekijken en aanwijzingen te vinden... dat soort games... Ik hou normaal niet van... Maar deze vond ik erg leuk.... Het hield mijn interesse de hele tijd vast. Het was leuk en uitdagend.... Maar niet zo uitdagend dat je geïrriteerd en gefrustreerd raakt en het spel gewoon allemaal opgeeft lol.... Ik vond het zo leuk, en was zo teleurgesteld toen de gratis versie eindigde dat ik betaald om te blijven spelen .... Ik vind het geweldig. Geweldig spel!
Dit is de tweede keer dat ik dit spel probeer te spelen. Ik probeerde het de eerste keer en ontdekte dat het geen stroom had en extreem onsamenhangend en zonder continuïteit was. Ik heb nog steeds moeite met de tweede keer! Misschien ligt het aan mij! Ik werk aan logische progressie, waarbij de ene aanwijzing of het antwoord naar de andere leidt, maar het stopt me in mijn sporen en de hints voeren me voor altijd terug naar iets dat totaal niets met elkaar te maken heeft. Ik zal echter voorlopig volhouden. Zeker niet in dezelfde klasse als 'The Room'-serie. Sorry!
Heel mooi en uitdagend spel. En zeker die 5 euro waard
True Fear: Forsaken Souls 1 어드벤처 gnqm
True Fear: Forsaken Souls 1 어드벤처 gnqm
Geweldig point-and-click-spel. Je speelt als Holly, vervreemd van haar zus na de dood van hun moeder. Holly ontvangt een brief van haar zus, waarin ze haar aanspoort om naar een adres in de middle of nowhere te komen. Tijdens het avontuur verzamel je aanwijzingen en los je puzzels op. Er is een kaart om snel naar locaties te navigeren; het bevat ook gebieden waar nog items/acties over zijn. Er zijn tips beschikbaar voor het geval je vastloopt. Het verhaal is meeslepend en griezelig. Mooie grafiek. 5 sterren!
True Fear: Forsaken Souls 1 Adventure ciey
Prachtig!! Grappige en originele spellen/puzzels en een spannend verhaal.
Casual game gericht op het vinden van objecten en het oplossen van puzzels. Ik geniet echt van het verhaal. Het heeft me zeker aangetrokken. 👍
Plots als je zo ver in het verhaal komt. De ontwerper van deze applicatie heeft besloten je naar de schoonmakers te brengen en je te laten betalen. Zo teleurstellend.😒 Als ik had geweten dat dat het geval was, had ik het in de eerste plaats niet gedownload. Omdat ze mijn geld meer willen dan dat ik hun spel speel, heb ik besloten de installatie ongedaan te maken. En weigerde toekomstige games te installeren door deze app samen met een van hun andere apps.
Toppertje
Een van de beste ontsnappingsspellen die ik heb gespeeld .... geweldig! Zeer goed doordacht, hints beschikbaar als je op enig moment verdwaalt. Een gids inbegrepen voor meer details. De graphics waren top, en ik hield van de personages en de spannende verhaallijn. Precies de juiste hoeveelheid puzzels - zeer uniek. Je moet echt buiten de kaders denken...... best uitdagend en heel leuk om op te lossen. Ik zat uren aan dit spel vastgelijmd en had er een hekel aan om het weg te leggen. Kan niet wachten om aan deel 2 te beginnen!!
Dit spel was geweldig, heb er echt van genoten, je moet het kopen om op een gegeven moment verder te spelen. Maar ik kan eerlijk zeggen de moeite waard. Niets ergers als je voor een spel betaalt en het is klote. Dit is niet het geval en zal niet teleurstellen. Ik vond het zo leuk dat ik meteen de tweede game ging kopen en die was zelfs nog beter. Deze games hebben me zeker gegrepen.
Machtig spel!
Deze game is cool, ik vind het leuk, maar als ze je vertellen nu te ontgrendelen en je klikt, gebeurt er niets, los het probleem dan op.