Feb 24, 2022 22:30:03 GMT |
Post by festoverchecour on Feb 24, 2022 22:30:03 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Stray Cat Doors2 ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Stray Cat Doors2 IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generator primogems ▞▞▞
▞▞▞ Stray Cat Doors2 2022 version ▞▞▞
gåtene, grafikken og historien er fantastiske! Jeg skulle ønske det hadde flere nivåer.
Søt, men litt for enkel. Bedre for barn
Det er en feil på nivå 3 der du prøver å låse opp den tingen med den gule malingen. Den vil ikke åpne selv om jeg skriver den inn riktig! Vennligst fiks dette!
dette spillet er så søtt
Noen ganger når du gjør utfordringene gir de ikke engang mening, så når du ser på en annonse for å finne ut hvordan du gjør det, hjelper det ikke engang noen av dem, men det er et bra spill hvis du ikke har problemer med å spille det.
Dette spillet er veldig søtt og fantastisk, jeg skulle ønske det var flere stadier fordi jeg fullførte dette spillet på mindre enn en uke, jeg skulle også ønske at det ville være en Stray Cat Doors 3 fordi dette fortjener å fortsette
Jeg synes det er et veldig morsomt spill! Jeg liker det veldig godt, men inntil jeg ser reklame i spillet mitt vil jeg gi det mindre vurdering. Det er et veldig bra spill men jeg tror det ville vært bedre hvis de ble kvitt reklamen i spillet!
Litt freaky
Artig spill! Det er fint å ha et lite RPG-aspekt. Grafikken er ryddig og ganske beroligende. Et must å prøve hvis du er en dyreelsker!
Tilleggene er veldig påtrengende, spesielt sammenlignet med det første spillet
Stray Cat Doors2 Petualangan fup
Flink. Virkelig besnærende. Grunnen til at jeg gir 4 stjerner er fordi det feiler MYE, så vær så snill å fikse det, men annet enn at det er bra.
Suger
Jeg elsker dette spillet! Slå de første Stray Cat Doors på én gang lol. Denne har mye mer innhold/nye funksjoner! Den eneste betenkeligheten jeg har med det er annonsene. Jeg betalte for å få dem fjernet, men de fjerner bare bannerne. Jeg har ikke noe imot de der det er som: "Se dette tillegget for doble edelstener!" Men de daglige gaveannonsene, hintannonsene og annonsene på lasteskjermene kunne jeg klart meg uten. Gaveannonsene kan jeg forstå, men ikke hintene, og jeg vil heller se kunst på lasteskjermene.
Stray Cat Doors 1 var mye mye bedre enn denne.
길잃은 고양이의 여행2 Stray Cat Doors2 어드벤처 aegj
Det er et søtt og bedårende spill. Jeg lastet det ned på grunn av katter og all den jazzen. Jeg elsket de små tegningene og butikken og synes det er et godt telefonspill for barn! jeg liker det
ÅH HERREGUD JEG ELSKER DETTE!! Dette spillet er virkelig kult! Det er meningen at vi skal redde kattene med noen triks som å løse gåten osv. Jeg kan si at dette er som escape room-ideer, men jeg elsker dette spillet mer fordi jeg liker katter! Jeg liker også visualiseringen. Også baklyden var veldig beroligende da jeg spilte dette spillet. Så overrasket at jeg fullførte dette spillet bare EN DAG. Jeg elsker dette så mye. Jeg håper skaperen vil lage Stray Cat Doors 3 med mange stadier i den.
For et morsomt og vakkert spill. Jeg elsker gåter, musikk og kunst. Det ble lagt mye hjerte i å lage dette, og det vises!
Det er et flott spill. Musikken/SFX er virkelig avslappende. Grafikken er bra, tegningene er søte. Men når du er ferdig med historien kan du ikke gjøre mye. Alt du kan gjøre er å dekorere hjemmet ditt, men det er greit. Fortsett med det!
Det er et så vakkert og avslappende spill, det er så perfekt. Det eneste dårlige med dette spillet er at det tok slutt så snart, jeg håper du lager et tredje som ville vært fantastisk 💕
Fordeler: * kunsten er nydelig * dyr er bedårende uten å være sykelig søte eller disneyfied * historie, det jeg så av det, ser tiltalende ut * fint utvalg av spilling Ulemper: * alt for mange annonser * annonser er veldig påtrengende, både på skjerm og interstitial * ingen mulighet til å betale for å slå av annonser * må godta vilkårene for bruk for å spille, men vilkårene for bruk er ikke oversatt
Det er veldig kult spill og musikken var fin.
Jeg elsker virkelig dette spillet, det er så rolig og søtt. Jeg elsker virkelig å se på de små detaljene dette spillet har, og jeg elsker gåtene. historien gjorde meg litt trist, men jeg elsker den ❤.
HVORDAN GIR JEG FROSKEN TIL DEN ANDRE FROSKEN VENNLIGST HJELP MEG JEG KAN IKKE GJØRE ITTTTTTTTTTT
Jeg elsket det første spillet for dets gåter og vakre design, så jeg lastet ned dette umiddelbart. Til å begynne med kastet klistremerkerommene, krystallsamlingen og utkledning meg av, men etappene ble mer utfordrende og lange, og jeg begynte å nyte det mer. Kontroller kan være litt vanskelige, og det er litt pikseljakt der du kanskje må være på akkurat rett sted for å se etter det du trenger. Et snodig og søtt puslespill.
Dette er et veldig bra spill, men jeg har bare et problem med trinn 9. Jeg vet ikke hvordan jeg kommer meg på trinn 9. Kan du hjelpe meg med dette problemet.
Gymnastics Superstar Szerepjátékok bnb
det er fint og alt, men jeg har problemer, så løs problemene mine (Problem 1: Jeg ble stadig slått ut av spillet) (Problem 2: noen ganger ble det alltid svart når det kommer et tillegg) (Problem 3: Jenta glipper ut av verden) (Problem 4: jeg har alltid disse tingene, men jeg vet ikke hva jeg skal bruke til), men det er greit, det er et bra spill, men jeg har bare 4 problemer, men jeg skulle ønske å rangere det 5, men nei, jeg blir med 3, men takk for at du så på min problemkommentar nå bye
Til tross for at jeg ikke hadde mange ord, rørte musikken og historien meg virkelig. Dessuten elsket jeg gåtene, de var ikke enkle, men de er ikke vanskelige nok til at det gjorde meg frustrert. Takk skal du ha
Stray Cat Doors2 Petualangan fup
Stray Cat Doors2 Przygodowe gmb
spillet sparket meg ut
Dette er et av mine favorittmobilspill. Det visuelle er bedårende, og gåtene var morsomme.Noen var litt vanskeligere, men det var ikke frustrerende. Det var små feil, men totalt sett elsker jeg dette spillet. Et annet pluss var at du fikk en advarsel når det var en annonse i stedet for at spillet bare la den over deg.
Vakkert og avslappende! Men jeg ble sittende fast på toget på grunn av en feil. Det var ingen nøkler for å åpne katteposen/kofferten. Ingen fløyter å finne, ingen måter å skyte fuglene vekk på. I utgangspunktet står jeg fast på trinn 4. Synd fordi jeg har ventet på dette spillet så lenge.
Dette er første gang jeg spiller, men det er greit.